فرشته از شيطان پرسيد : " بزرگترين حربه ات براي فريب انسانها چيست ؟ " ، شيطان گفت : " به آنها مي گويم هنوز فرصت هست "...
شيطان از فرشته پرسيد : " تو براي اميد دادن به انسانها چه مي گويي ؟ " ، فرشته گفت : " به آنها مي گويم هنوز فرصت هست "
+ نوشته شده در جمعه ۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت 16:6 توسط محمد مهدی
|